marți, 19 noiembrie 2013

Povestile nu mor...

In urma toate-au ramas si-acum pas cu pas ma apropiu de-un cer senin sub care voi bea o cafea neagra pentru ca-mi lipsesti.
Du-ma aiurea si spune-mi ca nu-ti cer prea mult, Eu cant si nu ma opresc, sunt doar jumate de om, alerg sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc...

You could shed my perfect skin cause I care 4 u, I miss you, it's painted on my heart, you can hear my heartbeat, you can have a cigar and take me higher, because since i've been loving you we have better dayz and we sail.

A iubi e ingeresc , din primul moment simteam cum lumea mi-o umpli pentru ca orice razboi e mai usor in doi… I believe when I fall in love with you it will be forever, Forever, amen, ‘till the end of time, yeah! I’m so glad that I found someone to believe in again…

2 comentarii:

Spider spunea...

nice one :P ma bucur ca esti happy ... ce ai scris aici .. chiar te caracterizeaza. In timp ce citeam .. chiar te-am vazut acolo .. micutza si aiurita :p ... cute :)

Deiutza spunea...

aww! thanks!