vineri, 30 iulie 2010

ghid pentru noi inceputuri

Nu incerca sa intri cu forta in sufletul meu. Sunt cioburi ale viselor mele sfaramate peste tot. S-ar putea sa te ranesti. Nu te stradui sa-mi vinzi iluzii. Le-am cumparat pe toate. Nu mai am unde sa le pun, nu mai stiu ce sa fac cu ele. Nu te chinui sa ma faci sa plang. Lacrimile mele sunt putine si pretioase. Le daruiesc cu zgarcenie. Si am invatat de mult ca cel care ma va face sa plang nu merita lacrimile mele. Iar cel care le merita nu ma va face sa plang. Nu te osteni sa ma eliberezi. Doar eu am cheia de la colivia mea. Nu te cazni sa ma faci sa vorbesc. Cuvintele mele sunt inutile si nu au viata. Nu te trudi sa-mi alungi cosmarurile. Nu doar somnul ratiunii naste monstri ci si absenta iubirii. O piatra e deajuns sa sparga un geam. O propozitie e deajuns sa franga o inima. O secunda e deajuns sa te indragostesti. Si o neintelegere e suficienta sa strice o prietenie.

5 comentarii:

ove spunea...

auuch...

ove spunea...

ce ti-ai pimp-anit blog-ul
super

supranaturalul in viata reala spunea...

:d

ove spunea...

nu mai scrii nimic?
n-ai tupeu sa postezi din barcelona

Anonim spunea...

acum am dat peste blogul tau. o sa fac o referire la titlul lui... sa iti si fie frica de ziua in care nu o sa mai fi tu. daca vei plange ca a murit x sau y, cnad te vei pierde pe tine insuti o sa innebunesti.
deci..pastreaza-te tu. cat mai mult timp. si nu lasa sa te schimbe lumea. fi ca tine.