joi, 22 iulie 2010

De ce a trebuit sa plec de-acasa ca sa ajung in Sibiu?

Vama te dezbraca... mi s-a confirmat inca o data... in Vama esti Tu... fara masca, fara "perdea", doar Tu, un cort, si eventual un El. un El care iti pare minunat, si langa care petreci o saptamana cum nu se putea mai palpitanta... cu muzica buna, oameni faini, nisip, si mare. pirati si canapele. pasiuni, pasionati si plini de pasiune.
"Undeva prin Vama, cand betivii dorm", am vazut si rasarit, am inotat in marea proaspat luminata, si am sorbit fiecare cuvant spus...
"Am sa merg la mare sa-mi spal sufletul de noroi". Ce sa speli fratica? Vii cu unul nou... frumos, indragostit, proaspat...

"Ti-as aprinde eu tigara cu o lupa de citit".. nu ai avut.. dar bricheta cu marlboro si semi-zippo au fost suficiente... apropos, mi-ai aprins si inima.
"Fericire-i cand iti amintesti cat de fericit esti cand iubesti, Fericire-i cand dormi tu la ea, chiar pe canapea"...

Bai, e bine!

3 comentarii:

ove spunea...

2nd time, but under the belt...

ove spunea...

check out my fade to black...

http://poeticjam.blogspot.com/

I know I`m bad...

supranaturalul in viata reala spunea...

frumoasa descriere..ai dreptate vama e un loc special si foarte frumos :x