luni, 17 ianuarie 2011

un nou inceput de an

Mai nou vad ca scriu numai cand vine/pleaca El. Poate fiindca mi-e deja dor de el, poate pentru ca stiu ca daca scriu il simt aproapem poate pentru ca.. asa rememorez si eu cele intamplate.
Iar a stat doar o zi.. dar a fost una din cele mai speciale… Eu as pune-o pe acelasi piedestal cu ziua venirii de la mare, if you know what I mean…
Nu am ratat nimic din ce mi-am/ne-am propus sa facem… Am mancat in Mall, ca doar suntem ciumegi, am pipat deasupra Mall-ului, am vazut si turistul unde nu stiu zau daca eu trebuia sa ma uit mai mult la Johnny Depp sau la Angelina, cert e ca eram mai degraba fascinata de ea… Fratica, e buna femeia asta… vaaaaaaaai… Continui sa cunosc medieseni, dar de data asta, medieseni de export J. Dupa mult prea multe ore in Mall, ne-am relaxat la un snooker. De fapt el s-a relaxat, eu luam bataie la greu J.. dar eh, well… chiar daca am carait eu putin, a fost chiar fain. Ne-am intors acasa […] dupa care, ca orice lucru bun in tara asta de cacat, a trebuit sa plece… De data asta limuzina avea 8 vagoane, o cuseta, si la un moment dat 2 locomotive. Dar lasa ca vom creste mari. 2 masini si 2 motoare in fata casei. Punct!
Toate ca toate, dar sper sa postez in curand din nou…(si daca sunt prea subtila, adica, sa vii iar aici repede… cat mai repede!)

Un comentariu:

ove spunea...

ne vedem, ne vedem
promit
promit si ca stau mai mult
promit si ca masini si motoare