joi, 3 martie 2011

PROTEST!!!

 De cand am blogul ma plang de una de alta… si sunt atatea care ma nemultumesc! Incepand cu cei care “ne conduc”, cu cei care ne platesc, cu cei care ne educa, cu cei care ne servesc la magazin cu zambete fade, despre concerte care incep cu 2-4 ore dupa ora anuntata... si lista poate continua...
Astazi am facut primul pas concret pentru o schimbare... Schimbarea “Legii Educatiei, culmea aberatiei”.
De ce? Pai pentru ca in aceasta lege nu se mai stipuleaza ca studentii mai pot face parte din Senatul facultatii, astfel ca studentii practic nu mai au nici un cuvant de spus in legatura cu deciziile luate la nivel de facultate/universitate. Atat din privinta functiilor de conducere, cat si a obligativitatii prezentei la curs (100%). Un al doilea punct atins a fost cel al burselor inuman de mici. Eu de exemplu in loc de 200 Ron cat este cica bursa, pe februarie am luat doar 92 de ron. S-a scazut vezi-Doamne saptamana de vacanta si cea de sesiune. Totusi, colegii care stau in camin au platit regia integral, netinundu-se cont de vacanta(150 Ron). Apropos de camin, noua lege prevede faptul ca, daca pana acum fii de cadre universitare, orfanii de unul/ambii parinti,etc.  nu plateau regia de camin, ei bine acum trebuie sa o plateasca. Cum sa-ti plateasca orfanul de ambii parinti regia, prietene?din ce bani? Din bursa sociala de teoretic 150 de ron? Care nu stiu zau daca a fost vreodata data integral.. el de unde mai mananca?din pensia deja micsorata a bunicilor? Nu toti au. Nu stiu zau...
Daca pana acum stiai ca daca esti primul ai tabere.. ei bine, nu le mai ai.
Am protestat, impreuna cu colegi din USAMV, UBB, si UTC. Nu am fost foarte foarte multi.. dar am facut scandal. Am amenintat ca venim peste ei… ca ar trebui sa le fie frica, Cluju se ridica, vrem autocare pentru deplasare.
I-am amintit lui Funeriu ca nu stie ce nevoi are un student in ziua de azi, ca nu stie cum e sa primesti pachet de acasa cu muraturi, zacusca, biscuiti si alte cele (pt a vedea asta i s-au trimis 24 de colete la minister continand “bunatati de la studenti”), ca i se ofera un pat in caminele studentesti, si ca trebui sa “traiasca dintr-o bursa studenteasca”.
Au fost multe rime.. unele mai cenzurate gen “nu ne furi, nu ne furi”... unde fiecare stia ce ar vrea sa spuna de fapt, cat si unele pe fata “Funeriu fii atent, fara noi esti impotent”. ah, l-am invitat la mars... dar nu sa faca marsaluiasca.. ci sa plece! S-a sarit pe portretul lui, tot in semn de protest... s-a aruncat cu fise in semn de revolta... poate i se vor da si lui 25 % din maruntii stransi.
Urmeaza un drum la Bucuresti, unde se va protesta in fata Ministerului.

Eu sper in schimbare...

3 comentarii:

ove spunea...

atat!!! futu-le mama lor! pai pana cand? daca puneti de o revolutie sa imi ziceti si mie, vreau sa apar in primul rand in toate pozele! rupeti-le fasu`!!! te-am si vazut la tv, deci ai dovada. eu i-as baga o pula in gura la funeriu in fiecare zi sa traiasca si el asa, ca in ghetou, futu-l in gura! foarte bine! ai ce-as vrea o revolutie

Arthemis spunea...

I'm in! Stii ce au facut profi nostri ca sa nu mai dea bursele de studiu ...ca n-au de unde?! notele maxime au fost 8. ne-au bubuit pe toti ca sa nu ajungrl sa facem media! da o bata de baseball! ma bag si aa astept sa stalcesc o fata!

Deiutza spunea...

waw. ok... asa o sa facem!