marți, 29 martie 2011

You can't always get what you want....

you get what you need...
Multe s-au intamplat de cand nu am mai scris... intr-o cronologie inversa,mentionand doar lucrurile importante... 
Am fost la teatru. Super piesa. Super actori/viitori actori. Felicitari! .„Închisoarea de fete” este o adaptare după „Transport de femei” de Steve Gooch şi aduce pe scenă doisprezece studenţi de la Actorie din Sibiu. Montarea de la Sibiu se opreşte asupra unei celule în care sunt surprinse momente din călătoria unor deţinute îmbarcate pe o corabie în portul Londrei cu destinaţia Sydney la începutul secolului al XIX-lea. Am promis ca o sa scriu pe blog despre asta. Misiune indeplinita. In alta ordine de idei, am descoperit prieteni comuni, salutarile/complimentele mi s-au transmis tot cu ocazia piesei de teatru (Multumesc Cristi).
Am fost la concert Vama, unde cea mai faina poza din albumul postat pe site-ul clubului mi s-a spus ca e cea cu noi. M-am simtit flatata, recunosc. 
Am facut 3 ani de cand am blogul.
A fost in Cluj. 
Au fost amandoi la Cluj. Unul s-a indragostit de Stuf. Si am fost tare mandra ca i-a placut asa de mult, chiar daca personal nu am avut nici o legatura cu localul, poate doar ca i-am facut reclama :D.
Trebuia sa fie si un concert in seara respectiva, dar din motive mai mult sau mai putin plauzibile (nu a fost curent si patronul nu a fost in stare o luna de zile sa faca rost de un generator), concertul nu s-a mai tinut. Dar a fost ok ca am stiut sa salvam situatia.
Am fost in Sibiu si m-am intalnit cu oameni dragi, pe care nu i-am mai vazut de mult, si de care chiar mi-era dor. 
M-am hotarat sa-mi fac facebook, si i-am descoperit un mare atu. Afli de evenimente mai repede. Gasesti oameni cu care nu ai mai vorbit de un mult prea mult timp, reiei legaturi, si de ce nu? te distrezi gasind poze cu tine care nici nu stiai ca exista. Genial!

O seara frumoasa, mai frumoasa decat e a mea acum!




3 comentarii:

Anonim spunea...

hehe, au fost amandoi la cluj :))... buna, buna asta =))

Deiutza spunea...

pai da... :D Cum vroiai sa zic? ca la clasa intai? X si Y au fost in cluj. Lui X i-a placut....????

ove spunea...

depinde cine e "X" si cine e "Y". :))