marți, 7 mai 2013

7 mai 2013


In aproape 23 de ani am cunoscut destui baieti si destui barbati. Dar putini Domni. Azi va voi povesti despre unul dintre ei.

E omul de la care am invatat ce inseamna Pink Floyd, Led Zeppelin, Mahavishnu Orchestra, Iron Butterfly, Black Sabbath si altele. E omul de la care am invatat ca sinceritatea e calea spre success, ca cea mai buna minciuna e adevarul.

El mi-a demonstrat ca daca vrei, poti. De fiecare data cand am gresit mi-a explicat de ce, cum, si mai ales cum as fi putut sa fac sa fie bine. Si asta pe un ton enervant de calm. De multe ori as fi preferat sa-mi dea o palma decat sa-mi spuna pe acel ton “M-ai dezamagit” sau “Mi-am pierdut increderea in tine”. Nu mi-a dat nici macar o data o palma si acum realizez ca sigur as fi meritat-o de nenumarate ori  Totusi, nu a facut-o si apreciez asta, pentru ca daca ar fi dat nu l-as fi putut privi in ochi cu aceeasi dragoste dupa. Poate ca as fi ramas cu frustrari, poate ca acum nu am fi avut relatia pe care o avem… deschisa, sincera, fara regrete si asta de fiecare data.

El a stiut sa se bucure cand aveam succes si sa fie alaturi de mine cand esuam. Indiferent de context, circumstante sau program.

Sunt convinsa ca daca nu era el eu nu ajungeam omul care sunt acum. Si sunt mandra nevoie-mare de omul care sunt.

De nenumarate ori “ma intindeam doar” in sufragerie si miraculous ma trezeam in patul meu. O piesa de la Vama spunea “fericirea e cand puiul de om vrea in brate si moare de somn. Fericire e cand tatal tau te invita la el in birou si deschide o sticla de bere, prima bere din viata ta”.

Pentru toate astea si nu numai, iti multumesc!
La multi ani, Tata! 

Un comentariu:

Spider spunea...

La multi ani tatalui tau, iar eu ma bucur enorm ca esti una din foarte putinele persoane pe care le cunosc care stiu intr-adevar sa-si aprecieze parintii, sunt foarte multi acei care nu inteleg ce inseamna un parinte, nu isi apreciaza parintii si cand devin un parinte, se minuneaza de copii lor pana acestia se poarta cu ei la fel cum au facut si ei ... bravo pt aceasta postare